W naszym zespole to Asia zajmuje się stylizacją przyjęcia. Do jej zakresu pracy należą:
- kontakt z dekoratorkami
- kontakt z florystkami
- dobór zaproszeń
- dobór papeterii ślubnej- winietki, zawieszki, menu itd.
- układ stref na weselu (tworzenie rzutów sal weselnych i miejsc ceremonii)
- personalizacja wszystkich dodatków (np. parasoli na wypadek niepogody z logo Pary Młodej, listów powitalnych w pokojach, prezencików)
- przygotowanie dokładnej tablicy mood board z inspiracjami i pomysłami, jej modyfikacje oraz ostateczna realizacja projektu
Jej konikiem jest pomoc w stylizacji wesela. Zajmuje się również innymi rzeczami jak:
- transfery gości weselnych
- stały kontakt i koordynacja prac usługodawców (np. kolejność prac na sali: firma, która kładzie wykładzinę przyjeżdża dzień wcześniej, potem na salę wstawiane są stoły i krzesła, oraz przykrywane obrusami, później wchodzi firma dekoratorska z bieżnikami i nośnikami, w międzyczasie kelnerzy rozstawiają zastawę).
- przygotowanie zadań strefowych (każda strefa ma określone zadania do wykonania: strefa chill out to koordynacja rozstawienia, sprawdzenia zabezpieczeń jeśli jest to namiot, rozwieszenie oświetlenia, przygotowanie kanap i foteli- koce i poduszki).
Jeśli nie jesteś pewna, czy zadania, które chcesz zlecić Asi, wchodzą akurat w zakres jej zadań- nic się nie martw, codziennie pracujemy biurko w biurko w naszym biurze i uzupełniamy naszą wiedzę i uwzględniamy sugestie.
Jak wygląda taka współpraca?
Możesz do nas zadzwonić lub napisać maila, albo umówić się z nami na skype lub inną rozmowę wideo. Fenomen tej opcji współpracy polega właśnie na jej elastyczności. 10 minut możesz wykorzystać na rozmowę, 20 min na zadanie dla nas, a 30 min na konsultacje online!